Friday, June 5, 2009

HE-MAN ON FILM AGAIN


Click on the image to read the story

7 comments:

  1. Ovaj preradjeni scenario zvuci dosta zanimljivo. Takav film bi mogao da bude pravi SF/fantasy epik. Naravno, ako ne budu stedeli na finansijama.

    Uopste me ne cudi da igracke preuzimaju primat u produkciji visoko-budzetnih filmova. Skorasnji filmovi o stripskim superherojima su (ponovo) pokazali koliko moze da se zaradi na pratecim proizvodima. Cak i kada vam film nije nesto uspeo ni na blagajnama ni kod kritike.

    ReplyDelete
  2. A kada pricamo o igrackama, iako nisam fan TRANSFORMERSA prilicno dobro mi deluje ovaj novi nastavak sto uskoro stize, bar u vizuelnom smislu. Mislim da ce to mozda biti najveci hit leta.

    ReplyDelete
  3. Ja ne ocekujem nesto mnogo od novih Transformersa. Mada, nisam ocekivao mnogo ni od prvog filma pa mi se opet dosta dopao.
    Uostalom vec znam sta "ne volim" kod Majkla Beja, kao i u samoj prici/ideji Transformersa. Tako da racunam - nema sta neprijatno da me iznenadi. :)

    ReplyDelete
  4. jbg doslo je vreme da su ljudi u holivodu odrastali u vremenu kada i mi, tako da me ovakvi naslovi ne cude. Menije he-man bio omiljen kada sam bio klinac, sada mi izgleda kao program za retardirane :(

    ne znam sta si video novo u drugom delu transformersa, dez. meni izgleda isto kao prvi samo sve na kvadrat :)

    ReplyDelete
  5. ko kaze da sam video nesto novo? :)) Rekoh da mi se vizuelno dopao trejler, ali ja ne volim TRANSMORMERSE tako da se ne palim ni na film :) Pogotovo sto mi Saja Le Buf nekako sve vise ide na zivce, a Megan Foks ima sve ludje i ludje izjave.
    No, da vas utesim, ako i nismo odusevljeni TRANSFORMERSIMA, HIMENOVIMA i DZIAJ DZOIMA sigurno cemo se oduseviti filmskom verzijom STRUMPFOVA koji stizu krajem godine cini mi se, ili naredne, zaboravih vec :)) Ahahhahhaaaa ..

    ReplyDelete
  6. Strumfovi? Nije to nista Dez. Jesi li cuo da planiraju film po igri Monopoly?

    ReplyDelete
  7. yu, kako ce to da ispadne? Ne mogu da zamislim taj koncept u filmu.

    ReplyDelete

GIVE SOME LOVE TO YOUR DEZZY :) DON'T FORGET THAT BLOGGER'S NEW COMMENT BOX OFTEN REQUIRES FOR YOU TO DISABLE PROTECTION ON YOUR BROWSER IN ORDER TO COMMENT.